Thursday, July 16, 2009

Blueberry Muffin

Jom ler layan gambar muffin yg dibuat. Amik resepi sapa pon dah lupalah tp from internet lah yg pastinya. Muffin biasa-biasa jer cuma letak blueberry filling, makan panas2 mau melocot mulut
Letak filling sket jer nak jimat, tu yg ciput jer kat bahagian atas. Sebenarnya muffin nie ada 2 jenis, sama ada nak yg macam kek or yg macam roti, terpulang pada selera masing-masing, tapi yg nie macam kek gitew...
Yang kembar pon ada gak..kelakar betul, duk rapat sgt masak bakar kan dah jadi kembar siam

2 comments:

blogresipi said...

Yang kembar siam tu takde diskaun ke Akak? hehehe

Jamie said...

Ada.. beli satu free satu.. sbb dh tak boleh dipisahkan. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails