Monday, October 25, 2010

Happy Birthday Hubby...

Ada tak gaya ala-ala En Kenny

Sepatutnya entry ini dibuat pada hari Sabtu 23 Oktober 2010 tapi sebab mood nak menghapdet dah hilang masuk ke laut, so Jamie buat jer hari ini sebagai tanda kenang-kenangan di hari kemudian.

Tak de lah special benar sambutan birthday hubby tahun ini (mcm ler tahun lepas2 buat grand heheheheh) kami sekeluarga cuma keluar makan di Kenny Rogers kat Giant Kota Damansara. Memula ingat nak beli sebiji kek kat kedai resepi rahsia tapi bimbang tak habis (takut aku yg pulun sorang jer..) so aku beli sepotong jer kek choc indulgance. Tu pun hubby tak sempat jamah sebab anak2 dah bedal dulu..hehehehehe..biasalah papa kena beralah pada budak2 dan mak budak. Kami oder sekor ayam black paper bersama 4 jenis muffin, dan 4 bowl side dishes- pasta salad, fruits, mashed potato, mac n cheese dan juga 1/4 ayam smoked BBQ for en hubby.
Ala-ala Charlies Angle tak cukup korum

Oklah Selamat Hari Lahir Sayang moga Abang menjadi suami yang soleh, suami yang mithali yang menjadi pemimpin kepada keluarga kita, menjadi Papa yang terbaik untuk anak-anak kita dan moga Allah panjangkan umur Abang dan beri kesihatan yang baik kepada abang, moga kehidupan kita sekeluarga sentiasa dirahmati dan diberkati oleh Allah..Amin

Mak pun nak enter-frame gak-ingat korang jer nak glemer

Air utk Nina- Carbonated Strawberry + ice cream Strawberry

Smoked BBQ Chicken for en hubby

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails