Wednesday, May 5, 2010

Kelas Senaman


Petang tadi lepas kerja terus pegi kelas aerobik. Rasanya dah hampir 2 bulan aku join kelas nie.. risau beb sekarang kan macam2 jenis penyakit.. tak kira tua atau muda so prevention is better than cure kan. Kalau rasa nak sihat tu mahal cuba sakit lak.. lagi mahal weiii... Kelas ni ada setiap hari jam 6-7 ptg dan 8-9 mlm.. weekend pun ada gak waktu pagi. tapi aku bukan join hari2.. seminggu sekali cukup lah.. sejam tuh. cukuplah nanti bila weekend aku naik beskal pulak dgn en hubby.

Selain dari dapat penat (hehehe), aku rasa sihat sbb berpeluh giler.. basah lencun. tu baru gi 1 minggu sekali kalau join hari2 mau aku kurus n fit..hehehe. dapat kenal ramai kawan2 baru yg mempunyai niat dan azam yg sama cam aku. tapi yg tak tahan bila ada akak2 (or makcik2) yg dah 50an steady jer buat aerobik nie.. tak semput langsung. tu yg jadi pembakar semangat aku tuh, bila rasa penat jer cam nak rest jap buat2 nak minum, aku pandang kat akak2 nie.. rasa malu terus tak jadi nak mengelat.. ku gagahkan jua..

Part yg best time warming down, trainner suka buat menari2 macam2 gaya, ada bolywood, chacha, mambo, etc.. i loikeee very much.. walaupun aku menari cam kayu.. wakakakaka..
Bila balik aerobik dah lewat dan dan penat so tak masak dinner ler mlm tu dan end up makan kat luar.. huarghhh.. bertambah balik lemak2 yg dh dibakar petang tadi.

Pada kengkawan yg ada sekitar Sg Buloh, BRP, Damansara damai dan kawasan sewaktu dgn nya jom join aerobik kelas nie.. (iklan free nie)

10 comments:

Nurul said...

boleh bagi alamat kelas senaman ni tak dan mcm mana nak join?

Jamie said...

kelas nie kat Bukit Rahman Putra Sg Buloh. Berdekatan dgn stesen minyak esso dan restoren maju ahmad.
kalau nak jd ahli kena byr rm80 setahun tp sekarang ada promotion rm40 jer.kalau amik packej Rm80 utk 12 kali sebulan. kalu tak nak boleh byr time walk in, kalau member rm 10 jer satu sesi kalu tak member rm15.

Sobah Mariana Omar said...

Boleh bagi Nama tempat ni tak? Yg Kat perodua tu ka?

ejoeshukor said...

bole mtk no phone utk pegi kelas aerobik ni x?
thanks jamie.

Unknown said...

Berminat dgn kelas aerobik...ada lg x kelas ni?

Unknown said...

Salam.. Berminat Nak cari kelas aerobik ni. Wujud lagi ke sis? Harap respon tq dis

Unknown said...

Wujud lagi ke? Boleh join x?

0172275690

Jamie said...

Ada Lagi... Nama nya celerity fitness

Jamie said...

Sorry girls only

angel said...

salam..semalam round dkt situ jumpa dh restora maju ahmad cume esso dh jd stesen petron..tp round punye round xjumpe la celerity fitness..masih beroperasi dekat bkt rahman putra ke? atau ade contct num yg sy boleh call..tq

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails