Saturday, May 7, 2011

New Members of Our Family


Salam semua... Selamat hari Ibu buat semua ibu-ibu, moga segala pengorbanan, kegigihan dan kesabaran ibu-ibu membesarkan anak-anak dengan penuh kasih sayang dibalas oleh Allah dengan pahala berlipat ganda dan bahagia selamanya di dunia dan di akhirat.

Ni ler sebab mama dah lama tak online, mama dalam mode berpantang, so tak leh nak ngadap komputer lama-lama. Tapi hari ni mama curi-curi update entry sebab mama dah rindu nak berblog..ahahhahaha.


Nama saya Khalish Syamil, umur saya baru 25 hari, saya dilahirkan pada 14.04.2011 jam 11.07 pagi di Putra Medical Center, Bukit Rahman Putra Sg Buloh secara normal. Masa lahir berat saya 3.45 kg dgn panjang 56 cm. Alhamdulillah mama boleh lahirkan saya secara normal tanpa apa-apa kompilkasi. Terima kasih pada yg mendoakan keselamatan saya dan mama. Terima kasih juga pada semua yg datang melawat saya dan mama dihospital dan dirumah dgn bawa hadiah dan pemberian wang tunai.. terima kasih.

Sekarang saya dah 4.05 kg, hobi saya tido dan minum susu. saya suka tido sepanjang siang dan berjaga waktu malam. Kesian mama, sorry ye mama, saya lom pandai adjust siang dan malam saya. ok nak sambung tido lagi...bye

9 comments:

lemongrass said...

Jamie,
Tahniah!!!! Selamat menjalani mode berpantang dgn selamat ye. Comey sungguh Khalish :-)

Jamie said...

Thanks LG.... sedang gigih menjalani mode berpantang..so far dah turun 10kg tapi ada 15kg lagi nak kena buang..huhuu

K.Nor said...

salam jamie.. tahniah.. dpt hero ya.. slmt berpantang :)

geraugebang said...

hai khalish,,,selamat datang ke dunia, moga menjadi anak yang solehah.

Hafiy said...

jamie.tahniah!!hensem la khalish ni..

Jamie said...

Terima kasih K.Nor dan K.Gerau..amin moga Khalish jadi anak yg soleh

Jamie said...

Thanks Ah, meh ler dtg tgk baby Khalish...

Nur Salwa said...

salam perkenalan..

tahniah n selamat berpantang..
comel btul anaknya..

jemput singgah ke tempat saya untuk lebih info makanan tambahan bagi bf mom..

Ayu said...

salam kak...

tahniah!!! slamat b'pantang ye.geram je tgk anak akak tu.klu dekat mau dah kena gomol dgn ayu.

erk..psl mac tu tak sangka lak org dok ingat ayu buat.pdhal beli on9 je tu.hehehe...

btw klu akak dah mula b'silat kat dapur nnti leh la refer blog ni...http://notsohumblepie.blogspot.com/.dia dah byk buat mac (french mac..italian mac..etc) n siap buat expriment lg.klu mac akak m'jadi..leh la pos kat ayu eh :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails