Sunday, April 25, 2010

Ayam Panggang

Dah lama tak pegi Kenny rogers, bila ajak en hubby banyak jer alasan nya, jauh ler, penat ler gitu ler gini ler (sebenarnya takut kopak kena ketuk). Paling sedap muffin dia lah.. sapa2 ada resepi leh buat muffin sebijik cam kat kenny rogers bagi tau arr..

Balik keje semalam beli ayam sekor, bersihkan dan perap dgn segala macam rempah tok nenek yg ada lam simpanan, lepas sejam potongkan kentang dan tomato aku bakar lam oven. Sementara nak tunggu masak bau dah semerbak, meleleh air liur, cepatlah masak ayam nie...
Masak jer terus angkat, sejukkan lam 5 minit terus makan, sedap wooo.. lepaslah teringin nak makan kat kenny rogers dan aku rasa yg nie lagi bagus sebab murah, air free lagi, tak perlu nak bersiap bagai...
Rasa cam ayam golek pusing yang jual kat tepi tasik biru pun ada. Lepas makan terus tergolek kekenyangan.. burppp.. alhamdulillah.. terus melengkor cam ular sawa... hahahahha

2 comments:

hantumakan said...

hi,

sedap betul ayam bakar..
mmg laagi murah dri keni rojes kan modal..
tak patut betul jual ayam suku ayam, suku ratus (campur air lah, hehe)

Jamie said...

betul..betu..betul.. baik buat sendiri jimat.. kalau tak sedap pun makan jelah..hikhikhik

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails