Tuesday, August 18, 2009

Farewell Mavis Lim Ai Fei

Engkau tiba bagaikan pelangi tak bercahya namun kau berseri, tapi cukup menghiburkan hati ini....lalalala.. dah tak berapa ingat sangat lirik lagu ni, tp lagu Allahyarham Sudirman, sedih..sob..sob. Kali nie lab kehilangan lagi seorang ahlinya yg akan berpindah ke Sabah atas pilihan sendiri, walaupun baru 2 thn lebih di sini tp rase dah macam keluarga. Namun apakan daya, 1 pergi 6 yg mari tapi mana nak sama, semua org perangai berbeza-beza. Senang sebenarnya nak deal dgn Mavis nie, pada aku dia nie memang budak baik dan bersopan santun. Anyway good luck kat tempat kerja baru, kawan baru and masalah baru hehehehhe. Jom ler layan gambar mana yg patut...Hadiah kenang-kenangan utk Mavis, sepasang anting2 and brooch jenama Tiffany beli di Jusco One Utama. harap Mavis suke.. Kak Ila bagi pihak Ketua Bhgn yg tak dpt hadir sbb tak sihat.
Ketua Seksyen Std pon nak bagi hadiah gak kat anak buah.. aku tahu apa kat dalamnya..hehehehe
Berebut ko org nak bagi hadiah, nie dari geng2 aku, pdah wakil tukang bagi...
Antara yg sama2 meramaikan majlisGambar wajib u oll.. makanan yea ler.. kalau ada majlis mesti ada makan. Ayam Mas 13 ekor.. amik ko.
Gambar yg amik 3 kali dari angle yg berbeza, tapi dicantumkan jadi satu, tapi nampak kecik ler pulak dalam nie.. pakai magnifier ler kalau nak tengok (leh pinjam kat Mikro).

2 comments:

mommysarah said...

hai...aku makin tak kenal orang2 kat lab. banyak muke baru. aku rasa biler aku balik msia sok...aku pulak jadi macam staff baru. terpinga-pinga. PS: mr chin ada sekali yek. rindu ler kat dia. ekekekekekek

Jamie said...

yup..memang ada a few staff baru. Mr Chin mmg selalu dtg buat kerja kat sini.. kena paksa join sekali...hehehhe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails